UX / UI / BRANDING / KODOWANIE

Na początku był branding

Tworząc nową markę od początku skupiamy się przede wszystkim na brandingu. Anna, właścicielka portalu prawolasu.com widziała go jako minimalistyczny, nowoczesny logotyp, który w prost bedzie nawiązywał do lasu. Naszą propozycją było stworzenie sygnetu logotypu jedynie z linii. Dzięki temu ukryliśmy w znaku zarówno drzewa, jak i krzewy, porosty i całą resztę leśnej roślinności.

Portal informacyjny o prawie leśnym

Chyba nikt nie zdaje sobie sprawy, poza osobami mocno związanymi z lasami, ile zasad i reguł w nim panuje. Praca przy tym projekcie dostarczyła nam wiele cennych informacji oraz innego spojrzenia na lasy, w których przebywamy dość często. Duża dawka wiedzy na tematy dotyczące nas bezpośrednio jest łatwo dostępna na stronie projektu. Polecamy ten portal wszystkim miłośnikom lasu.

Las jest ważny

Każdy wie, że kolor zielony uspokaja. Tak samo można być spokojnym o to, że na tej stronie, znajdzie się ciekawe smaczki prawne. Nawet nie przypuszczaliśmy, jak dużo ciekawych zagadnień można poruszyć w tej tematyce.