UX / UI / KODOWANIE / REBRANDING

Czas na zmiany

Woprol to firma zajmująca się sprzedażą i produkcją produktów związanych z hydrauliką i pneumatyką. Istnieje na rynku od ponad 20 lat i dorobiła się przeszło 12 tysięcy pozycji magazynowych. Nadszedł czas by wymienić stronę www i odświeżyć materiały marketingowe. To zadanie zostało powierzone nam w całości. Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną, stronę www, katalog produktów, stopki mailowe, przenieśliśmy pocztę z serwerów POP3 na IMAP, zaprojektowaliśmy nowe kalendarze trójdzielne oraz nagraliśmy materiały szkoleniowe do obsługi strony www, która zarazem jest katalogiem produktów, a jeśli któregoś dnia, firma zechce, szybko może stać się też sklepem, w którym będzie można sprzedawać produkty detalicznie.

Rebranding

Podstawą rebrandingu była pierwotna działalność firmy, czyli hadel i produkcja przewodów hydraulicznych. DLatego za sygnet posłużyły 2 węże skierowane do siebie. W oparciu o ten znak powstała cała identyfikacja wizualna firmy.